Återbetalning- & returpolicy

Vi strävar efter att bara ha nöjda kunder. Här nedan kan du läsa om vår Återbetalnings- och returpolicy.

Översikt

Vår återbetalnings- och returpolicy varar i 30 dagar. Om mer än 30 dagar har passerat kan vi inte ge dig en återbetalning.

För att få göra en återbetalning eller retur, måste produkten vara i samma skick som du fick den i och vara oöppnad i sin originalförpackning. Produkten får inte vara använd eller skadad.

För att få göra en retur, måste du dessutom ha kvittot på att du köpt produkten.

Återbetalning

När vi har fått din retur och inspekterat den kommer vi att skicka ett mail att vi tagit emot din produkt. Vi kommer också kontakta dig när din retur har blivit godkänd.

När din produkt blir godkänd kommer vi sedan att processa din återbetalning, och betala tillbaka pengar till kortet som du gjorde betalning med. Du kan förvänta dig din återbetalning några dagar efter att din retur har blivit godkänd.

Sen eller utebliven återbetalning

Om du inte fått en återbetalning ännu, titta först på ditt bankkonto. Kontakta därefter oss på kontakt@tollansfisk.se

Frakt & retur

Du kommer att stå för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas ej. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning. 

Vi ansvarar ej för eventuella skador på produkt och emballage under frakten.

Om du returnerar dyrare varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.

Behöver du hjälp?

Kontakta oss på kontakt@tollansfisk.se för frågor relaterade till din återbetalning eller retur.